در حال بارگذاری ...

نمایش « جن گیر»  در آبادان به صحنه رفت

نمایش صحنه ای جن گیر به کارگردانی رضا چوپان از گروه تئاتر پیچک برای حضور در دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند برای بازبینی آماده می شود.

به گزارش نمایش صحنه ای "جن گیر" به کارگردانی رضا چوپان از گروه تئاتر پیچک برای حضور در دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند برای بازبینی آماده می شود.

به گزارش ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند،نمایش صحنه ای جن گیر داستان زن و شوهری است که صاحب فرزندی ناقص الخلقه و عجیب شده اند، که همزمان صداهای عجیب و اتفاقات عجیب در منزل به راه می افتد که حکایت از حضور افرادی غیر از خودشان در خانه دارد...تا دوست دوران کودکی مرد که اتفاقا یک جن گیر است مهمان آنها می شود.

نویسنده نمایش صحنه ای جن گیر؛محمد صنگری و بازیگران آن ؛ کوثر عقیلی ،مهدی حویزاوی، سپهر ولی زاده، محمد نبهان ، شیدا شکیبی، امیر علی پور، بهاره مظفری، حورا موسویان می باشند.

نمایش صحنه ای جن گیر به مدت 60 دقیقه تهیه شده  به مدت 10 شب از  ١٩ اردیبهشت الی ٤ خرداد  برای عموم به اجرا در آمده است .

نمایش صحنه ای "جن گیر" هر روز ساعت 17 در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر و توسط گروه پیچک شهرستان آبادان تولید شده است.
 




نظرات کاربران